Subject: FW: ECSA, InterFerry, CLIA letter on the revision of the Energy Taxation Directive
From: "Estonian Shipowners" <[email-masked]>
To: "Kristen Michal", "Keit Kasemets",Kaupo Läänerand kliima, "Jaak Viilipus kliima", "MKM info", "Ahti Kuningas"
Cc: "Kadri Land" <[email-masked]>
Date: Wed, 24 Apr 2024 10:48:25 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Saadame teile edasi Euroopa Liidu Laevaomanike Assotsiatsiooni (ECSA ) 
pöördumise liikmesriikide finantsministrite poole seoses energia 
maksustamise direktiivi võimalike muudatustega.

Lugupidamisega

Jaan Kalmus

nõunik

Eesti Laevaomanike Liit.

From: Marius Dejarnac <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, April 23, 2024 3:39 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; Sotiris Raptis 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Katalin 
Dobranszky <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >; Enn Kreem <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Johan 
ROOS <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Nikos 
Mertzamidis <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: ECSA, InterFerry, CLIA letter on the revision of the Energy 
Taxation Directive

Dear Minister Võrklaev;

On behalf of European Community Shipowners’ Associations (ECSA), InterFerry 
and Cruise Lines International Association (CLIA), please find attached a 
letter regarding the current compromise proposal of the Belgian presidency 
in Council on the revision of the Energy Taxation Directive.

We stand at your disposal if you have any questions or if you need any 
further input.

Best regards,

Marius Dejarnac

Policy Advisor

Security, Taxation and Finance

Bd. du Régent 43-44

1000 Brussels, Belgium

+32 2 510 61 22

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.ecsa.eu/> www.ecsa.eu

 <https://twitter.com/EU_shipping> 
<https://www.linkedin.com/company/eu-shipping/> 
<https://www.youtube.com/channel/UCm-2lDRmVJ4ILVeHrVyaGag>

Transparency Register: 59004966537-01